UKK
Tuulen Tyttäret saavat paljon viestejä eri sosiaalisen median kanavilta sekä sähköpostilla. Rajallisesta ajasta johtuen, emme valitettavasti ehdi vastaamaan kaikkiin posteihin, emmekä pysty ottamaan kantaa kaikkien henkilökohtaisiin kysymyksiin ilman varattua hoito- tai tulkinta-aikaa. Luemme kaikki viestit ja mielellämme kuuntelemme henkilökohtaisia kokemuksia, emme valitetettavasti pysty vastaamaan.
1. Miten saan tilattua korttitulkinnan tai energiahoidon?
Voit tilata videotulkinnan parhaiten ja vähimmillä välivaiheilla menemällä "palvelut"-välilehdelle ja täyttämällä valmiin kaavakkeen, johon merkitään tulkinnan pituus ja omat tiedot ja mahdolliset kysymykset tulkitsijalle. Kun tilaus on ehditty käsitellä, saat maksulinkin / maksutiedot jolla voit maksaa tulkinnan. Tulkintapyynnöt käsitellään tulojärjestyksessä (kun maksu näkyy) ja kun tulkinta on valmis, saat sähköpostiisi linkin yksityiseen tulkintaan YouTube-kanavalla (tulkintasi ei näy kuin sinulle linkillä jonka saat)
Tulkintajono on ajoittain ruuhkainen, joten odota rauhassa, että saat vastauspostia tilaukseesi.
Energiahoidon voit varata palvelut-sivulla olevasta linkistä.
2. Missä tulkintani viipyy?
Tulkintapyyntöjä tulee ajoittain paljon ja rajallisesta ajasta johtuen jono saattaa olla 3-4 vkon pituinen. Välikysymykset hidastavat muidenkin asioiden käsittelyä, joten malta vain vielä hetki :)
3. Voinko tilata "Kiriltä" henkilökohtaisen kanavoinnin?
Kati tekee kanavointityötä ensisijaisesti kirjoittamaansa kirjaa varten, eikä ole ottanut jonoon henkilökohtaisia kanavointeja yksityishenkilöille, tulkinnat tehdään tarot- ja oraakkelikortteja työkaluna käyttäen.